Tuesday, September 25, 2012

KARNIVAL SKK KEBANGSAAN ZON TIMUR 2012


KOTA BHARU - SK Seri Berang turut terlibat dalam Karnival Kebitaraan Kokuriklum Peringkat Kebangsaan Zon Timur Tahun 2012 yang dianjurkan oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh dan Sekolah Kecemerlangan dengan kerjasama JPN Kelantan, JPN Terengganu, JPN Pahang dan SMK Zainab 1, Kota Bharu, Kelantan. 

Karnival berkenaan bermula 24 - 26 September 2012 di SMK Zainab 1. Semua SKK menengah dan rendah dari Kelantan, Terengganu dan Pahang dijemput menyertai karnival ini.Perasmian karnival ini disempurnakan oleh Timbalan Pengarah Pelajaran Kelantan pada pagi 25 September 2012. 


Pelbagai acara akan berlangsung sepanjang karnival tiga hari ini. Selain pameran mengenai kebitaraan kokurikulum sekolah masing-masing, pelbagai pertandingan dan persembahan dalam palbagai bidang kebitaraan kokurikulum seperti orkestra, catur, pidato dan sebagainya akan diadakan. Murid sekolah kita turut terlibat dalam pertandingan Public Speaking dan Story Telling.

Adik Fatihah semasa Pertandingan Public Speaking

Kita berharap melalui karnival  ini SKK bukan sahaja dapat mempamerkan kehebatan bidang kebitaraan sekolah kita tetapi dapat memupuk ukhwah, menyemai jiwa kecemerlangan untuk terus menjadi sekolah gemilang dan terbilang pada masa depan. 

No comments:

Post a Comment